Külső szelepes acél keréktárcsa.
Megbízható minőség!
ET:162, HMA:175
A kép illusztráció!
(br. 57 150 Ft)
Külső szelepes acél keréktárcsa.
Megbízható minőség!
ET:162, HMA:175
A kép illusztráció!
Hajtott traktor gumi kistraktorhoz (japán kistraktor), fűnyírókhoz.
Tömlő nem szükséges!
NEM a TZ4K gumiabroncsa!
A kis abroncsok esetében a szerelési nyomás maximum: 2-2,2Bar, illetve szerelőpaszta használata kötelező – javasolt szakszervíz igénybevétele.
Implement gumiabroncs a legkülönbözőbb felhasználási feladatokra, munkagépre, molnárkocsira, kiskocsira stb.
Tömlővel együtt szállítva (TR13 szeleppel) !
A kis abroncsok esetében a szerelési nyomás maximum: 2-2,2Bar, illetve szerelőpaszta használata kötelező – javasolt szakszervíz igénybevétele.
A Hubtrac Highway D11 hajtott pozíciójú, nemzetközi, távolsági közlekedésre alkalmas teher gumiabroncs. A 3D "interlock" technológia szabályozza a futófelület blokkjainak mozgását, így a rendellenes blokk kopás elkerülhető. Az innovatív „SOCT” technológia biztosítja a kiváló futásteljesítményt és kezelhetőséget nedves felületen is.
Üzemanyag-hatékonyság: C Nedves tapadás: C Külső gördülési zaj(dB): 74 dB Külső gördülési zaj osztály: C Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
A Hubtrac Mixed D21 új, 3D interlock technológiával rendelkező on-off-os hajtott gumija. A bionikus forgásirányos mintázat növeli a vállrész ellenálló képességét, a tapadást sáros úton, míg a speciális futófelület kiképzés a gumiabroncs öntisztuló képességét biztosítja.
Üzemanyag-hatékonyság: E Nedves tapadás: A Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
A Hubtrac Regional D11 hajtott teherautó gumiabroncs futófelület kialakítása javítja a kopásállóságot, valamint a vállblokk kiképzése javítja a vállsérülésekkel szembeni ellenálló képességet.
A mintablokkok közötti borda csökkenti a részleges kopást és javítja a kopásállóságot.
Üzemanyag-hatékonyság: D Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 75 dB Külső gördülési zaj osztály: C Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
A Hubtrac Regional D11 hajtott teherautó gumiabroncs futófelület kialakítása javítja a kopásállóságot, valamint a vállblokk kiképzése javítja a vállsérülésekkel szembeni ellenálló képességet.
A mintablokkok közötti borda csökkenti a részleges kopást és javítja a kopásállóságot.
Üzemanyag-hatékonyság: D Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 75 dB Külső gördülési zaj osztály: C Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
A Hubtrac Regional D22 hajtott pozíciójú, regionális közlekedésre alkalmas teher gumiabroncs buszokra és teherautókra.A 3D "interlock" technológia szabályozza a futófelület blokkjainak mozgását, így a rendellenes blokk kopás elkerülhető. Az innovatív „SOCT” technológia biztosítja a kiváló futásteljesítményt és kezelhetőséget nedves felületen is.
Üzemanyag-hatékonyság: E Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 75 dB Külső gördülési zaj osztály: C Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
A Hubtrac Regional S15 egy kormányzott pozíciójú teher gumiabroncs, amely regionális, helyközi távolságon futó tehergépkocsikra és jó utakon közlekedő autóbuszokra alkalmas.
Üzemanyag-hatékonyság: D Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 73 dB Külső gördülési zaj osztály: B Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
A Hubtrac Regional S15 egy kormányzott pozíciójú teher gumiabroncs, amely regionális, helyközi távolságon futó tehergépkocsikra és jó utakon közlekedő autóbuszokra alkalmas.
Üzemanyag-hatékonyság: D Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 73 dB Külső gördülési zaj osztály: B Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
A Hubtrac Regional S23 egy új generációs kormányzott pozíciójú teher gumiabroncs, amely közép és hosszú távolságon futó tehergépkocsikra és jó utakon közlekedő autóbuszokra alkalmas.
Üzemanyag-hatékonyság: D Nedves tapadás: A Külső gördülési zaj(dB): 75 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
A pótkocsira szerelhető Hubtrac Regional T11 olyan teherjárművekre alkalmas, amelyek regionális viszonylatban közlekednek. A speciális kopóréteg anyagösszetétel javítja a kopásállóságot és a gördülési ellenállást. Egyedi váll kiképzés az egyenetlen kopás elkerülése érdekében.Több apró lamellával kiváló hőelvezetés és nedves tapadás érhető el.
Üzemanyag-hatékonyság: D Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 72 dB Külső gördülési zaj osztály: B Hótapadás: Nem Jégtapadás: Nem
A pótkocsira szerelhető Hubtrac Regional T11 olyan teherjárművekre alkalmas, amelyek regionális viszonylatban közlekednek. A speciális kopóréteg anyagösszetétel javítja a kopásállóságot és a gördülési ellenállást. Egyedi váll kiképzés az egyenetlen kopás elkerülése érdekében.Több apró lamellával kiváló hőelvezetés és nedves tapadás érhető el.
Üzemanyag-hatékonyság: D Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 72 dB Külső gördülési zaj osztály: B Hótapadás: Nem Jégtapadás: Nem
A Hubtrac Mixed D21 új, 3D interlock technológiával rendelkező on-off-os hajtott gumija. A bionikus forgásirányos mintázat növeli a vállrész ellenálló képességét, a tapadást sáros úton, míg a speciális futófelület kiképzés a gumiabroncs öntisztuló képességét biztosítja.
A Hubtrac Mixed G15 vastag oldalfal kialakítása védi az oldalfalat ütésektől és zúzódásoktól. A teherautó gumiabroncs összetétele ideális az off-road terepes és építőipari alkalmazásokra.
Üzemanyag-hatékonyság: D Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 73 dB Külső gördülési zaj osztály: B Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem