TELJESÍTMÉNY ÉS KITARTÁS
Rövid fékút nedves és száraz úton, Kiváló teljesítmény havon, Hosszú távú futásteljesítmény
Az ideális társ a téli közlekedésben.
(br. 41 720 Ft)
TELJESÍTMÉNY ÉS KITARTÁS
Rövid fékút nedves és száraz úton, Kiváló teljesítmény havon, Hosszú távú futásteljesítmény
A Sailun Delivery Pro D hajtott pozíciójú, regionális közlekedésre alkalmas teher gumiabroncs.
Üzemanyag-hatékonyság: C Nedves tapadás: A Külső gördülési zaj(dB): 72 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Lágyabb gumiból készült, amely alacsony hőmérsékleten is megőrzi tulajdonságait, a téli gumik fokozott tapadást és tapadást garantálnak jeges időjárási körülmények között, alacsony hőmérsékleten. Profiljaik úgy lettek kialakítva, hogy nedves úton haladva hatékonyan eloszlatják a vizet, miközben biztosítják a tapadást havon vagy sárban.
Ez az új generációs abroncs javítja a teherbírást, a tartósságot, a vezetési kényelmet és a biztonságot.
Az SDL2-es hajtott pozíciójú, hosszú távú közlekedésre alkalmas teher gumiabroncs. A szélesebb futófelület blokk EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, így eléri az A szintet, az üzemanyag-fogyasztás több mint 10 százalékkal javul az SDL1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: B Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 73 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az SDL2-es hajtott pozíciójú, hosszú távú közlekedésre alkalmas teher gumiabroncs. A szélesebb futófelület blokk EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, így eléri az A szintet, az üzemanyag-fogyasztás több mint 10 százalékkal javul az SDL1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: B Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 73 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az SDL2-es hajtott pozíciójú, hosszú távú közlekedésre alkalmas teher gumiabroncs. A szélesebb futófelület blokk EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, így eléri az A szintet, az üzemanyag-fogyasztás több mint 10 százalékkal javul az SDL1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: A Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 72 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az SFL2 egy kormányzott pozíciójú teher gumiabroncs, amely hosszú távolságon futó tehergépkocsikra alkalmas. A szélesebb futófelület blokk a forradalmi EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, így eléri az A szintet, az üzemanyag-fogyasztás több mint 10 százalékkal javul az SFR1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: B Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az SFL2 egy kormányzott pozíciójú teher gumiabroncs, amely hosszú távolságon futó tehergépkocsikra alkalmas. A szélesebb futófelület blokk a forradalmi EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, így eléri az A szintet, az üzemanyag-fogyasztás több mint 10 százalékkal javul az SFR1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: B Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az SFL2 egy kormányzott pozíciójú teher gumiabroncs, amely hosszú távolságon futó tehergépkocsikra alkalmas. A szélesebb futófelület blokk a forradalmi EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, így eléri az A szintet, az üzemanyag-fogyasztás több mint 10 százalékkal javul az SFR1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: B Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az SFL2 egy kormányzott pozíciójú teher gumiabroncs, amely hosszú távolságon futó tehergépkocsikra alkalmas. A szélesebb futófelület blokk a forradalmi EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, így eléri az A szintet, az üzemanyag-fogyasztás több mint 10 százalékkal javul az SFR1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: B Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az STL2 Fuel Pro kiválóan alkalmas a nagy távolságokon közlekedő teherautó pótkocsikra. A szélesebb futófelület blokk az EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, eléri az A szintet (EU címke), 10 százalékkal jobb az STL1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: A Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az STL2 Fuel Pro kiválóan alkalmas a nagy távolságokon közlekedő teherautó pótkocsikra. A szélesebb futófelület blokk az EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, eléri az A szintet (EU címke), 10 százalékkal jobb az STL1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: A Nedves tapadás: A Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az STL2 Fuel Pro kiválóan alkalmas a nagy távolságokon közlekedő teherautó pótkocsikra. A szélesebb futófelület blokk az EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, eléri az A szintet (EU címke), 10 százalékkal jobb az STL1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: A Nedves tapadás: A Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az STL2 Fuel Pro kiválóan alkalmas a nagy távolságokon közlekedő teherautó pótkocsikra. A szélesebb futófelület blokk az EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, eléri az A szintet (EU címke), 10 százalékkal jobb az STL1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: A Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem
Az STL2 Fuel Pro kiválóan alkalmas a nagy távolságokon közlekedő teherautó pótkocsikra. A szélesebb futófelület blokk az EcoPoint3 technológiával kombinálva csökkenti a gördülési ellenállást, eléri az A szintet (EU címke), 10 százalékkal jobb az STL1-hez képest.
Üzemanyag-hatékonyság: A Nedves tapadás: B Külső gördülési zaj(dB): 71 dB Külső gördülési zaj osztály: A Hótapadás: Igen Jégtapadás: Nem